Tuesday 9 April 2013

.:Rand0m DesuHehkutus!:.

Kun tulin tänään himaan opistolta niin oh man...olin niin pahalla tuulella että olisin voinut kuristaa seuraavan joka tulee eteeni :D Mietin, että mistä moinen ärtymys yhtäkkiä tuli, olin siis aivan helvetin ARHGGHH!! (っ-●益●)っ
Mutta sitten mieleeni juolahti miten joka päivä töissä 2kk ajan join kahvia päivittäin monta kupillista ja vielä kotonakin, töissä se oli rutiininomaista. Tänään en siis juonut ollenkaan kun aamukahvikin jäi välistä niin se se taisi olla, en keksi muutakaan selitystä koska muuten ihan hyvä päivä oli. Kuin joku olisi nappia painamalla tehnyt mut vihaiseksi :D No tossa on vielä puoli pannua kuumaa kahvia joten enköhän mä pärjää, koskaan ennen ole kahvi noin tehnyt, kun ei se oikein muutenkaan mun elämään vaikuta (nukkumiseen/valvomiseen).
Mut nyt on siis jo parempi.

Miul on ihan sairas himo päästä jo keäsn Desuconiin, oon jo aika satavarma mun asusta, ja pari viikkoa sitten olin aika varma että mieli muuttuu aika varmasti vielä ennen kesää, voi toki hyvinkin olla mahdollista. Mut nyt on hyvä fiilis asun suhteen :3.
Tällä kertaa asetin tavoitteen itselleni, että teen asun ja propsit kokonaan itse ilman että siihen menee penniäkään :3 Mulla on jo nimittäin piilarit ja sellaset valmiina niin AVOT :D
Tapahtuma ei ole kyllä vielä kovinkaan lähellä mutta aina kun mieleeni tulee Desucon, olotilani on kutakuinkin tämä:


Joo. Oon myös tollanen kun oon saanu aamukahvit.^

Ja nyt hyvää yötä.

<3~Jusu

1 comment: