Saturday 13 April 2013

.:Bitches wanting to be me:.

Hola.

Perkele, tuli taas löydettyä jonkun naikkosen blogi joka minun kuvia täynnä. Osa oli cropattuja ja jotenkin muokattuja..kattelin sitä hetken ja sit olin et:

The Sicilian CURSE!

Yhessä oli mun kuvasta cropattu puolet ja tekstinä oli et "Just dyed my hair, u like it? :P hihi"
Osaan kuvista oli laitettu jotain tunteikasta ja herkkää tekstiä, osassa oli sydämmiä esim kuvan alareunassa. Sen nimi (tai siis 'mun'?) oli kuulemma Annie.
Kysyin sit siltä harvinaisen ystävällisesti että mitähän helvettiä miun kuvat tekee sen blogissa? :)
Salamannopeasti se sanoi "sorry" ja poisti bloginsa :D Ei sen sitä olis tarvinu poistaa kunhan olis laittanu omat kuvansa eikä mun.

Sellanen Lauantai :D tämän kiinnostavampaa ei siis tapahtunut. ;)

~Jusu<3

No comments:

Post a Comment