Thursday 14 February 2013

.:Pari faktaa ja muuta shaibaa:.

Ahoy! ;)

Mun on kuulemma ihan pakko, niin pistänpä tähän muutaman faktan itsestäni:
(Loppuun myös 3-4 vuotta vanha kuva.)

1. Oikea nimeni on Justiina. Lempinimiä olen saanut Jusu/Jussi/Jupsu/Mäkelä/Juro. <--- Dafuq?
2. Syntynyt 11.03.1992.
3. Asun Kouvostoliitossa.
4. Lempivärini ovat veren/viininpunainen, musta ja tummanvioletti.
5. Omistan mustan rotevan Labradorinnoutajan joka rakastaa "ihan" kaikkea.
6. Varovaisesta luonteestani huolimatta minuun on helppo tutustua...
7. ....ja huomaat kyllä, kun olen oma itseni seurassasi.
8. Olen erittäin rakastava ja huolehtiva ihminen.
9. Inhoan/vihaan epärehellisiä ihmisiä ja pettämistä.
10. Tulistun helposti, mutta olen myös yhtä helposti lepyteltävissä.
11. Rakastan syömistä (mikä ei minussa todellakaan näy), myöskin laitan ruokaa ahkerasti.
12. Musiikkimakuni on erittäin laaja ja kuuntelen sitä mikä sopii mielialaani juuri sillä hetkellä.
13. Minulla on olkavarressa musteena FOXHOUND:in logo. (MGS if ya didn't know).
14. Olen ajoittain kuulemma "söpö sählä", take it as you will...
15. Haluaisin tehdä öisin kaikkea muuta kuin nukkua...
16. Juustonaksut.
17. Tykkään Cossata.
18. Huoneessani on arkkupakastin. *tähän pahansuopa virnistys*.
19. Hellän raju fyysinen kontakti on mieleeni.
20. Hymyni on kuulemma se, minkä ihmiset ensiksi huomaavat minussa.
21. Olen hyvin muuntautumiskykyinen. (maskeeraus, roolihahmot jne)
22. Ja jos et jo tiennyt, yksi suurimmista intohimoistani on videopelit.

Tässä se vanha kuva:



METSÄANGST roaoroaoroarooaaaarrrrr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja kun se on outta way, niin huomasin, että mulla oli kaapissa pussillinen hiuskuituja.
Ostin kauan sitten kun tein rastoja ja annoin/myin niitä eteenpäin, näköjään jäänyt sopivasti, saa ainakin kahden nupin verran rastoja näistä, kattoo miten pystyy käsittelemään kun ovat olleet kauan kaapin uumenissa. Saattaa näyttää mahdottomalta tollasesta suttukasasta saada suoria kuituja, mutta kyllä se onnistuu :):

Tummanvioletti.






Sellanen Gandalfin parran valkonen xD

Kirkkaanvihreä.
Tummanvihreä vaaleanvihreillä raidoilla.

Liila.






Deeppi sininen.







































































































Vielä tähän loppuun... jos ostat, osta Nordic Edition ;P ^









No comments:

Post a Comment