Monday 18 February 2013

.:Desucon Frostbite 2013 Fiilingit;.

AAaaa-a! Desucon Frostbite 2013 on ohi ja nyt niitä tunnelmia shitte.

Vaikeeta kun ei tiedä mistä aloittaa. Ja ei perhana tästä tulee pitkä postaus! :D

Ensinnäkin tunnelma sekä meininki oli kohdillaan alusta alkaen ja kaikilla oli (noh varmasti) hyvä fiilis. Ainakin itselläni oli, savuin sibbetalolle siinä 10:30 ja populaa oli saamaristi silloin.
Niin itsehän olin lauantaina Arkham Asylumin Harley Quinn ja sunnuntaina olin omissa rönsyissäni kuvailemassa ja hoopoilemassa :P Oli aikaa testailla pelejä jne jne. Tanssipeliä en valitettavasti kyennyt kokeilemaan, koska iltabileet ja *bailasin aika rajusdi*.

Sieltä sitten löytyi muutamia lempparihahmoja yms yms noms noms ;P
Kiitos kaikille ihanille höbönassukoille jotka suostuivat kuvattaviksi ja koko conikansalle, YOU made Jusu sooo happy n__n <3


 
Mulla joku mieltymys miehiin kaasunaamareissa, mustissa kaavuissa ja aseistettuina?...joo :D.....







No piti nyt vähä laittaa static.






Hahaha mun kympin ilmeet.

Ja vihdoin mä seisoin siinä..Leon S. Kenndyn vierellä xDD happy much?










D:

Parasta lauantaissa oli todellakin ne iltabileet, en valitettavasti saanut kuin muutaman kuvan Kozilekista ja kumppaneista, koska halusin itse moshata kuin viimeistä päivää...huomasin, että niin olen tehnyt kun juuri ja juuri pystyn kävelemään ilman suuria tuskahuutoja ja melkein pystyn kääntämään päätä, mutten huutamatta xD <3...SATTUUU! 8D Ps. Teidän on tultava soittamaan myös kesän Desuun! :3

Äijät järjesti kyllä aivan helvetin hienon shown. Ylhäällä kuvassa Ensilumi, Blaztic ja Kozilek.
Tuli vielä sitten nähtyä nää kaksi jäkimmäistä Lahden juna-asemalla n_n piristi kummasti väsynyttä sunnuntai-iltaa. :D

Kuvia on enemmän kuin laki sallii, muttei pysty laittamaan kaikkia tänne :D (Lol pystyy mut en jaksa.com)
Katellut oon toki jo muiden videoita conista :P ja kokoajan tulee lisää.

Ps. Tepalle vielä crediittiä noista yhteiskuvista :)




Värjäsin hiukset sit heti conin jälkeen kirkkaimmal punasel mitä löysin :D Oli ihan pakko ja nyt on hywä..ainakin vähän aikaa.
Nyt oon conin jälkeen rentoutunu himassa bullan ja kahveen kera + fiilistelly Kozilekin ja Blazticin musaa. Ensviikolla on viikon LOMA! Mitähän sitä sitten tuhuilis, mun tekee mieli matkustaa jonnekki!

Kivat ku tää on soinu joka päivä ja jatkuvasti Desun jälkeen..Mut vidu jees <3:

BLAZTIC - I WANNA BE YOUR BOSS





No comments:

Post a Comment